خرید لوازم خانگی کیچن اید اصل با بهترین قیمت

خرید لوازم خانگی کیچن اید اصل از خارج کشور

کیچن اید

خرید و سفارش انواع لوازم خانگی اصلی کیچن اید از آمازون در مدل های مختلف با قیمتی مناسبتر از بازار و تنوعی بسیار بالاتر

لوازم خانگی کیچن اید امریکا

KitchenAid یک برند آمریکایی از لوازم خانگی است که متعلق به شرکت Whirlpool Corporation است. این شرکت در سال 1919 توسط شرکت Hobart Manufacturing Company برای تولید مخلوط کن های ایستاده راه اندازی شد. مدل “H-5” اولین مدل معرفی شده بود. این شرکت با رقابت هایی که در این بازار نوظهور وجود داشت، مواجه شد و در دهه 1930 با مدل “K”، که اثر طراح Egmont Arens بود، نماد تجاری خود را معرفی کرد. مخلوط کن های ایستاده این برند از آن زمان تا کنون تغییر چندانی نکرده اند و لوازم جانبی از مدل “K” به بعد با دستگاه های مدرن سازگار هستند. ماشین ظرفشویی دومین خط تولید بود که در سال 1949 معرفی شد. یک کمپین تبلیغاتی در پشت گسترش فروشگاه Williams Sonoma باعث شد که آگاهی برند در سه سال دو برابر شود.

لوازم خانگی کیچن اید اصل

سفارش و خرید لوازم خانگی کیچن اید اصل از امریکا و تحویل در ایران


شما میتوانید انواع مدل ها و محصولات برند کیچن اید مانند مخلوط کن، مخلوط کن ایستاده، قهوه ساز ، همزن، کتری ، اجاق و غیره را در روابرا سفارش دهید. سفارش محصولات کیچن اید (Kitchen Aid) اصل از آمازون با روابرا بین بیست تا 50 درصد ارزانتر از بازار برای شما تمام می شود . کافیست قیمت ها را مقایسه کنید! ضمن اینکه به مدل های بسیاری در رنگ های متنوع دسترسی دارید و دیگر محدود به رنگ ها و مدل های کم موجود در بازار نیستید.

سفارش و خرید لواز خانگی اصلی این برند با رو ابرا بسیار راحت و لذت بخش است! رو ابرا ارزانترین قیمت خرید انواع لوازم خانگی کیچن اید از آمازون را به شما پیشنهاد میکند . شما به هزاران مدل مختلف از جدیدترین محصولات این برند که بسیاری از آنها در بازار موجود نیست دسترسی دارید . به راحتی بین مدل های مختلف جستجو کنید و سفارش دهید