خرید از آمازون امارات + محاسبه‌گر آنلاین

خرید از آمازون امارات و تحویل درب منزل

تجربه ی خرید آسان از آمازون امارات

همانطور که می دانید آمازون بزرگترین فروشگاه خرده فروشی دنیاست و شما تقریبا هر محصولی را با قیمتی مناسب در آنجا خواهید یافت. شعبه ی امارات آمازون با تنوع بسیار بالا و قیمت های مناسب بزرگترین فروشگاه آنلاین خاورمیانه است. شما می توانید محصولات و برندهای اصل متنوع را در این فروشگاه پیدا کنید. ما در روابرا خرید شما از آمازون امارات را به راحتی انجام میدهیم. حالا شما تنها کاری که باید بکنید جستجوی نام یا مدل کالا یا وارد کردن لینک کالا در این نوار بالا و خرید کردن با کارت بانکی هست. ما تمام مراحل خرید با کردیت کارت، حمل تا ایران، امور گمرک و ترخیص و رساندن کالا تا درب منزل شما را انجام میدهیم.

ارزانترین هزینه حمل از آمازون امریکا تا ایران

خرید از آمازون امارات با ارزانترین قیمت

خرید کالا و رساندن آن به ایران شامل هزینه های : تبدیل پول به حواله ی درهم، هزینه های دریافت و انبارداری ، هزینه های حمل هوایی تا ایران ، هزینه های گمرکی و کارمزد ماست که ما تمام این هزینه ها را به حداقل رسانده ایم و پایین ترین کارمزد را از شما خریدار محترم دریافت میکنیم. پس با افتخار ارزانترین قیمت خرید و ارسال کالا از آمازون امارات به درب منزل شما در ایران را ارائه میدهیم.

سفارش از آمازون امارات به آسانی

مزیت های اختصاصی رو ابرا برای مشتری ها در سفارش از آمازون امارات

خوب! در قدم اول باید گفت لازم نیست شما تمام مبلغ سفارش را در ابتدا پرداخت کنید. شما در دو قسط مبلغ نهایی را پرداخت میکنید. مبلغ دلاری محصول را به عنوان پیش پرداخت و باقی هزینه ها به محض رسیدن سفارش. در قدم بعدی ما زمان رسیدن سفارش شما را با پرداخت جریمه ی معادل 100 درصد سالیانه، بصورت روزشمار تضمین میکنیم. و وقتی سفارش شما رسید، ما هیچ مبلغ اضافه ای بابت بیشتر شدن هزینه ی حمل یا گمرکی از شما دریافت نمی کنیم . یعنی مبلغ سفارش شما بعد از ثبت به هیچ عنوان تغییر نخواهد کرد. ضمنا مزیت اصلی ما را که پایینترین قیمت خرید از آمازون امریکاست، فراموش نکنید

خرید و ارسال و همه ی امور بازرگانی از امارات به ایران

امکان سفارش کالاهای ناموجود در آمازون و یا خرید عمده از امارات

همکاران ما در روابرا می توانند هر نوع کالای مجاز مطابق قوانین کشور را از هر کجای امارات برای شما تهیه و ارسال کنند. کافیست با ما تماس بگیرید و مشخصات کالا را اعلام کنید. کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس میگیرند و قیمت و شرایط خرید و ارسال کالا با بهترین قیمت ممکن را به شما اعلام می کنند. همچنین امکان خرید کالا بصورت عمده و در حجم و وزن بالا از خاک امارات و ارسال به ایران در رو ابرا فراهم می باشد. کافیست با ما تماس بگیرید.

محاسبه گر آنلاین خرید از آمازون امارات

با ماشین حساب آنلاین محاسبه ی هزینه های خرید از آمازون امارات، از قیمت نهایی و هزینه های حمل، گمرکی و کارمزدها مطلع شوید. البته پیشنهاد ما برای نتیجه ی دقیقتر، استفاده از گزینه ی جستجو در بالای صفحه و وارد کردن لینک یا نام کالا و استفاده از محاسبه گر هوشمند داخلی روابرا است.

با قرار دادن لینک کالا در آمازون در نوار جستجوی بالای صفحه قیمت نهایی به صورت دقیقتری محاسبه خواهد شد و زمان تحویل کالا نیز محاسبه خواهد شد