خرید و واردات آسان و ارزان از چین + محاسبه گر آنلاین هزینه ها

خرید از چین با روابرا آسان است

خودتان بدون واسطه واردکننده محصول خود باشید

محصول خود جهت پخش و یا فروش در فروشگاه، سایت یا پیج خود را با قیمتی
پایینتر از چین بصورت مستقیم خریداری کنید و درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید
واردات از چین بدون درسر به آسانی با بهترین قیمت تمام اجناس

خودتان بدون واسطه واردکننده محصول خود باشید

محصول خود جهت پخش و یا فروش در فروشگاه، سایت یا پیج خود را با قیمتی
پایینتر از چین بصورت مستقیم خریداری کنید و درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید
طرف قرارداد با بهترین کارگو و شرکت های حمل بین المللی و کلاس های حمل متنوع

قیمت مقرون به صرفه

با حذف واسطه ها و اخذ کمترین کارمزد، خرید و واردات از چین با ما به صرفه است

حمل با بهترین ها

کلاس های حمل متنوع و مقرون به صرفه با بهترین شرکت های حمل دریایی و هوایی

تجربه ی 4 سال واردات از چین

4 سال تجربه

با 4 سال تجربه در امر واردات، خرید و حملی بی دردسر و مطمئن خواهید داشت

واردات موفق 500 محموله از چین

واردات بیش از 500 محموله

با واردات بیش از 500 محموله از چین بهترین تجربه ی واردات از چین را فراهم میکنیم

خرید و ورادات از چین با روابرا با کمترین کارمزد

چرا واردات از چین با روابرا؟

1. رو ابرا روشی بسیار آسان برای خرید و واردات آسان و ارزان از چین است. شما نیازی به آشنایی با روش های پرهزینه و پردردسر واردات از چین ندارید. روابرا تمام کارها را برای شما انجام میدهد. شما فقط کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید.
2. رو ابرا قیمتی پایینتر از تمام پلتفرم های دیگر به شما ارائه می‌دهد. به این ترتیب خرید بسیاری از کالاها از کشور مبدا چین بصرفه تر از خرید آن کالا با چند واسطه از داخل کشور است.
3. برای خرید و واردات کالا نیاز به سرمایه ی زیادی ندارید. خرید و واردات خرده بار از چین حتی خرید یک کارتن از کالا با رو ابرا به صرفه است
4. روابرا محموله ی شما را از مبدا تا مقصد بیمه می‌کند. پس امنیت سرمایه‌ی شما تضمین شده است
5. رو ابرا روش های متنوع حمل از هوایی تا دریایی را ارائه میدهد پس برای هر محموله‌ ی شما از بزرگ تا کوچک راهکاری مناسب داریم.
6. مشاوره و اعتبار سنجی فروشندگان در چین بصورت رایگان برای خریدی امن و مطمئن
7. حمل رایگان در داخل ایران برای تمامی سفارشات

واردات از چین برای کسب و کارهای کوچک و متوسط

واردات از چین و تحویل درب منزل از یک کارتن تا یک کانتینر

رو ابرا با داشتن نماینده و انبار در کشورهای چین و امارات، از صفر تا صد خرید، واردات، حمل، گمرکی و تحویل کالای شما را با قیمتی منصفانه از مبدا چین انجام میدهد و درب مغازه به شما تحویل میدهد. اگر قصد پخش یا فروش یک محصول ساخت چین را دارید کافیست مشخصات کالا را در ماشین حساب آنلاین پایین صفحه وارد نمایید تا قیمت خرید مستقیم از چین را محاسبه کنید. قیمت محاسبه شده، قیمت نهایی کالای تحویل شده به شما خواهد بود و شما هزینه ی دیگری مانند گمرکی یا تعرفه را نخواهید پرداخت.
خدمات خرید و واردات از چین با رو ابرا برای کسب و کارهای پخش و فروش متوسط و کوچک ایده آل است.

خرید عمده از علی بابا بصرفه و مطمئن

سفارش از علی بابا و دیگر وب سایتهای عمده فروشی چین

یکی از روش های مطمئن، بصرفه و ساده ی خرید از چین، خرید از وب سایت های عمده فروشی چینی مانند علی بابا است. طبق تجربه ی چند ساله‌ی ما، در بسیاری از موارد قیمت های فروشنده های وب سایت علی بابا با قیمت بازار فیزیکی چین قابل رقابت بوده و خرید از آن به صرفه می باشد. دلیل این امر، حضور بسیاری از کارخانه ها و پخش کننده های چینی بصورت مستقیم در علی بابا می باشد . کافیست شما فروشنده های معتبر و اصلی را پیدا کنید. کارشناسان ما در روابرا در این مورد نیز در کنار شما می باشند و شما می توانید به رایگان از مشاوره ما در این امر بهره ببرید.

واردات از چین بدون دردسر به آسانی با بهترین قیمت

چطور از چین کالا وارد کنیم؟

1. ابتدا محصول مورد نظر را در چین یا فروشگاه های آنلاین عمده فروشی چینی پیدا کنید
2. نام، مشخصات کامل و قیمت هر عدد از محصول را در فرم محاسبه قیمت وارد نمایید
3. در صورت رضایت از قیمت و شرایط ارسال کالای تجاری خود، گزینه ی ادامه ی سفارش را کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.
4. می توانید مبلغ سفارش را بصورت آنلاین از طریق درگاه پرداخت ما پرداخت نمایید و دردسر حواله ی ارزی ، ال سی و سایر مشکلات نقل و انتقال پول به فروشنده ی چینی را نخواهید داشت. بنا به درخواست شما امکان پرداخت هزینه ی سفارش به روش های دیگر بانکی امکان پذیر است.
5.کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و تمامی شرایط اعم از شرایط پرداخت، زمان دقیق تحویل و سایر شرایط را به شما اعلام خواهند نمود

روش های حمل بار از چین به ایران . حمل هوایی و دریایی

روش های حمل از چین به ایران

ما با دو راه اصلی حمل هوایی و حمل دریایی، محموله ها را به ایران می‌رسانیم
حمل دریایی : تخصص ما در حمل دریایی استفاده از روش LCL است . در این روش به جای کرایه کردن یک کانتینر کامل، قسمتی از کانتینر کرایه می‌شود. در روش LCL کانتینر به قسمت هایی به ابعاد یک متر مربع و وزن 1 تن تقسیم می شود و شما هزینه ی کمتر و به صرفه تری را پرداخت میکنید. پیشنهاد ما برای بارهای با وزن بیش از 50 کیلوگرم روش حمل دریایی با کشتی است. توجه داشته باشید با حمل دریایی با اینکه هزینه ی تمام شده پایینتر است، اما زمان رسیدن بار بین 30 تا 40 روز بیشتر از حمل هوایی است.
حمل هوایی: با گسترش ناوگان حمل بار هوایی در سالهای اخیر، این روش حمل در بسیاری از موارد به صرفه و جایگزین مناسبی برای حمل دریایی بخصوص برای بارهای سبکتر است. شا در روش حمل هوایی هزینه را بر اساس دو فاکتور وزن کالا و وزن حجمی کالا پرداخت میکنید. وزن حجمی بر اساس ابعادی که کالا اشغال میکند و بر اساس طول، عرض و ارتفاع کالا محاسبه میشود. در صورتی که کالا حجیم نباشد، فقط وزن کالا معیار محاسبه هزینه ی حمل کالا است. مزیت استفاده از روش حمل هوایی، سرعت رسیدن بار و امکان ارسال بارهای کوچک از چین به ایران است.

محاسبه گر آنلاین خرید، حمل و واردات از چین

با ماشین حساب آنلاین ما، هزینه ی خرید حمل و واردات از چین تا تحویل درب منزل را محاسبه کنید و در صورت رضایت از قیمت نهایی خرید کنید. با این محاسبه گر آنلاین دیگر نیازی به تماس و استعلام قیمت و پر کردن فرم های وقت گیر برای اطلاع از قیمت تمام شده نیست. همچنین این قیمت تمام شده، نهایی بوده و بعد از ثبت سفارش، شما هزینه های پنهان دیگری در مراحل حمل و گمرکی و مالیات ها پرداخت نخواهید کرد.