خرید لپ تاپ از آمازون با روابرا در بسیاری از مدل ها ارزانتر از بازار تمام شده ضمن اینکه تنوع بیشتری برای انتخاب دارید

خرید لپ تاپ از آمازون با روابرا بسیار آسان است و شما در بسیاری از مدل ها میتوانید تا 30 درصد قیمت پایینتری از بازار پیدا کنید. می توانید جدیدترین مدل ها را قبل از موجود شدن در بازار خریداری کنید ضمن اینکه نگرانی بابت ریفربیشد یا تعمیری بودن لپ تاپ ندارید.

خرید لپ تاپ از آمازون ارزانتر از بازار

تمام برندهای مشهور – تمام مدل ها

شما می توانید بین تمام مدل ها از تمامی برندهای مشهور سازنده لپ تاپ انتخاب کنید. دیگر مجبور به انتخاب از بین مدل های موجود در بازار نیستید و به هزاران مدل با هزاران مشخصات مختلف دسترسی دارید. مدل های کمیاب بسیاری با مشخصات دلخواه شما یا با قابلیت های خاص در آمازون پیدا می شوند که در بازار ایران این تنوع وجود ندارد.
از بین برندهایی که در آمازون موجود هستند و شما می توانید سفارش دهید از برندهای مشهور و گران قیمت مانند اپل و الین ور تا برندهای کمتر شناخته شده مانند کورسیر را خریداری نمایید. در اینجا برندهایی که در فروشگاه بزرگ آمازون پیدا میکنید را نام برده ایم

Apple : یک نام تجاری لوکس و ممتاز که لپ تاپ های باکیفیت و قابل اعتماد را با سیستم عامل خود Mac ارائه می دهد.

Dell : نام تجاری همه کاره ای که طیف وسیعی از مدل ها را برای هر بودجه و نیاز ارائه می دهد، از جمله سری فوق العاده XPS.

Lenovo : پرفروش ترین برند لپ تاپ در جهان که محصولات با کیفیت و با ارزش را برای انواع مختلف کاربران ارائه می دهد.

Asus : نام تجاری محبوبی که لپ‌تاپ‌های عالی را با برخی از مدل‌های باارزش ارائه می‌کند، به خصوص در بخش بازی.

Acer : نام تجاری مقرون به صرفه ای که برخی از ChromeBook های با قیمت مناسب و جذاب و همچنین مدل های استاندارد را ارائه می دهد.

Microsoft : نام تجاری معروفی که لپ تاپ Microsoft Surface را ارائه می دهد، گزینه ای عالی برای طرفداران ویندوز¹.

HP : یک مارک معتبر و قابل اعتماد که انواع سری لپ تاپ ها را برای اهداف و اولویت های مختلف ارائه می دهد.

samsung : نام تجاری معتبری که لپ تاپ های مناسبی را با طراحی شیک و عملکرد خوب ارائه می دهد.

Google : نام تجاری نوآورانه ای که Google Pixelbook، لپ تاپ گردان با صفحه نمایش لمسی و قلم استایلوس را ارائه می دهد.

Toshiba : نام تجاری متمرکز بر تجارت که لپ تاپ های بادوام و ایمن را برای استفاده حرفه ای ارائه می دهد.

Alienware : نام تجاری متمرکز بر بازی که لپ تاپ های قدرتمند و شیک را با ویژگی ها و سخت افزار پیشرفته ارائه می دهد.

Avell : نام تجاری برزیلی که لپ تاپ های سفارشی شده و با کارایی بالا را برای گیمرها و حرفه ای ها ارائه می دهد.

Bmax : یک برند چینی که لپ تاپ های بسیار نازک و سبک وزن را با عمر باتری طولانی و شارژ سریع ارائه می دهد.

BOXX Technologies : یک برند آمریکایی که ایستگاه های کاری قابل حمل را برای متخصصان خلاق و کاربران قدرتمند ارائه می دهد

CHUWI: یک برند چینی که لپ تاپ های مقرون به صرفه و همه کاره را با صفحه نمایش لمسی و صفحه کلیدهای جداشدنی ارائه می دهد.

همچنین لپ تاپ هایی از برند هایی مانند جامپر انمسک و اسجین را می توانید از آمازون خریداری نمایید.

جدیدترین لپ تاپ ها را قبل از ورود به بازار داشته باشید

خرید جدیدترین لپ تاپ ها از آمازون

از زمان معرفی و ورود یک لپ تاپ جدید با جدیدترین مشخصات به بازار امریکا، تا ورود آن مدل به صورت تجاری به بازار کشور ما ، شما معمولا بازه ای بین 3 تا 6 ماه را باید صبر کنید. با خرید از آمازون با روابرا این زمان بسیار کوتاه تر می شود و شما میتوانید اپ تاپ محبوب خود را به محض ورود به بازار امریکا سفارش دهید و در مدت زمان مناسبی درب منزل در ایران تحویل بگیرید.




قیمت ارزانتر در بسیاری از مدل ها

با شروع تحریم ها، یکی از بازارهایی که بیشترین دگرگونی را به ضرر مصرف کننده تجربه کرد، بازار کامپیوتر و لپ تاپ بود. بسیاری از بندهای مشهور به ناچار از بازار ایران خداحافظی کردند و واردات انبوه لپ تاپ به کشور سخت تر از همیشه شد. با بوجود آمدن واسطه ها و هزینه های پنهان و پیدای واردات این کالا به کشور، قیمت تمام شده ی لپ تاپ افزایش زیادی پیدا کرد و اختلاف قیمت بازار داخل و خارج بیش از همیشه شد. با خرید از آمازون با روابرا بسیاری از واسطه ها حذف شده ضمن اینکه ما کارمزد بسیار کمی بابت سفارش و حمل کالا از آمازون تا درب منزل مضرف کننده دریاف می کنیم. به این ترتیب در بسیاری از مدل ها شا می توانید لپ تاپ مورد نظر خود را تا 30 درصد ارزانتر از بازار داخلی ، با روابرا از آمازون سفارش دهید. البته به شما پیشنهاد میکنیم قبل از خرید، قیمت نهایی محصول را با بازار مقایسه کنید تا کالایی که قیمت مناسبتری دارد خریداری کنید.

قابلیت خرید لپ تاپ های Renewed

خرید لپ تاپ های درحد نو و  renewed از آمازون

لپ تاپ های Renwed لپ تاپ های گاها نو و بیشتر دست دوم و کم کارکردی هستند که توسط شرکت های معتبر دارای لیسانس از تولید کننده تست، بازرسی و بازسازی شده و به فروش میرسند. این لپ تاپ ها قیمت بسیار مناسبی دارند و با قیمت یک لپ تاپ کارکرده به فروش می رسند. اما این مزیت را دارند که عیب و ایرادات موجود در آنها پیدا شده و تعویض می شوند. در بسیاری از موارد بدنه ی دستگاه کاملا تعویض شده و دستگاه از نظر ظاهری کاملا مشابه نمونه نو می باشد. در جستجوی این مدل ها کلمه ی RENEWD را در انتهای جستجوی خود وارد نمایید


خرید لپ تاپ از آمازون امارات و آمازون امریکا


شما در روابرا هم به بازار آمازون امارات و هم به بازار آمازون امریکا دسترسی دارید. پیشنهاد میکنیم مدل مورد نظر خود را در هر دو بازار جستجو کرده و بهترین قیمت موجود را خریداری نمایید. در خرید از آمازون امارات شما سفارش خود را زودتر دریافت میکنید . اما درمورد آمازون امریکا این مزیت وجود دارد که جدیدترین مدل ها در ابتدا در این فروشگاه موجود می شوند.


چرا خرید لپ تاپ از آمازون با روابرا بهتره؟

خرید لپ تاپ از آمازون با روابرا بسیار آسان و به صرفه است. کافیست مدل مورد نظر را جستجو کرده و سفارش دهید. محصول مورد نظر در سریعترین زمان ممکن با کمترین کارمزد به دست شما می رسد. با خرید از روابرا شما در دو قسط مبلغ سفارش را پرداخت میکنید . به این صورت که هزینه ی خرید محصول را در ابتدا پرداخت میکنید. سپس هزینه های حمل، گمرکی و کارمزد را در هنگام رسیدن سفارش به دفتر تهران و تحویل آن پرداخت می نمایید. با روابرا خرید محصولات سنگینتر به صرفه بوده و قیمت و زمان تحویل کالا تضمین می شود. یعنی شما در هنگام تحویل کالا مبلغ اضافه ای به بهانه هایی مانند بالا رفتن هزینه ی گمرکی یا محاسبه ی اشتباه وزن دریافت نخواهد شد و در صورت بالاتر بودن این هزینه ها ، روابرا هزینهرا خود متقبل خواهد شد. همچنین در صورت تاخیر در رسیدن سفارش، به ازای هر روز تاخیر یک درصد از مبلغ اولیه پرداختی شما به عنوان جریمه دیرکرد به شما بازخواهد گشت. از خرید خود لذت ببرید.