کاتر پلاتر های کریکات

کاتر پلاتر کریکات

خرید و سفارش انواع کاتر پلاتر و برش شبرنگ و کاغذ و پارچه ی کریکات از آمازون در مدل های مختلف با قیمتی مناسبتر از بازار و تنوعی بسیار بالاتر

کریکات (cricut) یک استارتاپ و برند نوظهور و محبوب است. این برند در زمینه ی ساخت دستگاه های کاتر پلاتر و برش شبرنگ و همچنین برش انواع مواد مانند پارچه و کاغذ فعالیت میکند. خلاقیت این برند در عرضه ی این دستگاه ها به صورت خانگی و نیمه حرفه ای است به طوری که شما میتوانید بدون داشتن دانش و تخصص خاصی در این زمینه دست به طراحی و خلق طرح ها و نشان های خود بزنید. این برند به شما در ساخت خلاقانه ی هرچیزی که نیاز به برش دارد کمک میکند . از طراحی و برش پارچه تا ساخت شبرنگ و وینیل . قیمت دستگاه های کریکات نیز به نسبت دستگاه های بزرگ و صنعتی قبلی بسیار مناسب بوده و با بودجه ای مناسب میتوانید دستگاه برش خانگی خود را داشته باشید.
کریکات به شما اجازه می دهد که با استفاده از یک برنامه ی ساده، طرح های خود را روی هر چیزی برش دهید یا چاپ کنید و آن را با رنگ ها، فونت ها، افکت ها و موارد دیگر شخصی سازی کنید. کریکات همچنین دستگاه های برش هوشمند و ماشین های فشار حرارتی تولید می کند. شما می توانید با آن ها پروژه های خلاقانه دیگری مانند کارت های سفارشی، لباس های منحصر به فرد، ملزومات روزمره و غیره را انجام دهید.


پرینتر و پلاتر های کریکات


شما میتوانید انواع دستگاه های برش و چاپ و پرس حرارتی و نیز سایز لوازم جانب کریکات را با روابرا از آمازون سفارش دهید و طرح های خود را خلق کرده یا حتی کسبو کار خود را راه انداز کرده و ایده های خود را به فروش برسانید
سفارش و خرید محصولات کریکات با رو ابرا بسیار راحت و لذت بخش است! شما به هزاران مدل مختلف از جدیدترین محصولات این برند که بسیاری از آنها در بازار موجود نیست دسترسی دارید ضن اینکه هزینه ی کمتری از بازار برای خرید محصول خود میپردازید .