سفارش و خرید از  آمازون امارات

جغجغه اسباب‌بازی دندان کودک برای اسباب‌بازی‌های کودک 0 تا 12 ماه به علاوه با جعبه ذخیره‌سازی -14 عدد اسباب‌بازی دندان‌پزی نرم سیلیکونی بدون BPA هدایای اسباب‌بازی‌های حسی نوزاد نوزاد 3 6 9 12 ماه برای آموزش اولیه (14 عدد)

Baby Teether Toy Rattle for Baby Toys 0-12 Months Plus with Storage Box -14 Pcs BPA Free Soft Silicone Teething Toys Newborn Baby Sensory Toys Gifts 3 6 9 12 Months for Early Educational (14Pcs)

پیش پرداخت
1,073,000 تومان
قیمت نهایی
این قیمت شامل تمام هزینه‌های خرید، حمل و گمرک می باشد!
1,479,000 تومان
ا تحویل 5 تا 8 هفته
دسته محصول
محصولات کودکان و نوزادان
هزینه حمل و گمرک
ا 813,000 تومن
قیمت به درهم
39.99 درهم

توضیحات

P.when(“A”, “ready”).execute(function(A) {
A.on(“a:expander:mobileProductDescription_expander_m:toggle:expand”, function() {
if (window && window.ue && window.ue.count) {
window.ue.count(“productDescriptionPercolateSize:desktop:m:open”, 1);
}
})؛

A.on(“a:expander:mobileProductDescription_expander_m:toggle:collapse”, function() {
if (window && window.ue && window.ue.count) {
window.ue.count(“productDescriptionPercolateSize:desktop:m:close”, 1);
}
})؛
})؛

توضیحات تکمیلی

وزن 0.46 کیلوگرم

درباره این مورد

  • 🐳【ایمن جویده می شود】 دندان گیر جغجغه ای کودک ساخته شده از 100% بدون BPA سیلیکون ایمن برای مواد غذایی. لبه های صاف صیقلی و به اندازه کافی قوی برای مقاومت در برابر جویدن و به اندازه کافی بزرگ برای جلوگیری از خطر خفگی، که برای کودک کنجکاو بی خطر است که آن را لمس کند، بجود و بجود. نه تنها می توان آن را با یک پاک کننده بطری تمیز کرد، بلکه می توان آن را با بخار نیز استریل کرد. هر جغجغه به صورت جداگانه بسته بندی شده، ایمن و بهداشتی است. توصیه برای 3 6 9 12 ماه عزیزم.
  • 🐳【جغجغه و دندان کودک】14 عدد جغجغه رنگی نوزاد و اسباب بازی دندان درآوردن برای مراحل مختلف از رشد کودک هر جغجغه دارای مراحل مختلفی از رشد کودک است. هر جغجغه دارای چنگال ها، شکل ها و وظایف متفاوتی برای کمک به مهارت های حرکتی ظریف است. بهترین هدیه برای حمام نوزاد و اسباب بازی کالسکه عالی. ست اسباب بازی های جغجغه ای نوزاد وقتی کودک جغجغه ها را تکان می دهد صدای جالبی تولید می کند. طرح رنگ آب نباتی توجه کودک را به خود جلب می کند.
  • 🐳【اسباب بازی های حسی کودک】: نگه داشتن آسان، توسعه حس لامسه نوزادان: هر قطعه به گونه ای طراحی شده است که به راحتی در دست گرفته شود، با لمس انواع بافت ها، نوزادان حس لامسه خود را بهبود می بخشند.
  • 🐳【اسباب‌بازی‌های دندان‌پزی تمیزکننده با دمای بالا سالم‌تر هستند. سطح این اسباب بازی دندانپزشکی از مواد مقاوم در برابر حرارت ساخته شده است و می توان آن را مستقیماً در آب با دمای بالا جوشاند. یادآور گرم، بنابراین اسباب بازی جغجغه ای ترکیبی از ABS و لاستیک نرم ایمنی است. زمان مقاومت در برابر حرارت متفاوت است. توصیه می شود زمان پخت بیش از 2 دقیقه نباشد. به طور کلی، می تواند به طور موثر در حدود 30 ثانیه تمیز شود.
  • 🐳【بهترین هدیه برای کودک】اگر به یک هدیه حمام نوزاد یا ایده هدیه نوزاد نیاز دارید ، این دندانپزشک جغجغه ای کودک یک ست هدیه کوچک شیرین می سازد. مناسب به عنوان اسباب بازی نوزاد، اسباب بازی نوزاد، اسباب بازی کودک 0-3 ماه، اسباب بازی کودک 3-6 ماه، اسباب بازی کودک 6-12 ماه، اسباب بازی کودک نو پا.

محصولات مشابه

کیت مراقبت بهداشتی Tommee Tippee Closer To Nature، مشکی، 42301240، تک سایز
2,366,000 تومان
سیستم مسافرتی Evenflo Pivot Vizor با صندلی ماشین نوزاد LiteMax (آبی Promenade)
64,089,000 تومان
Munchkin® Gentle™ Transition Sippy Cup با دسته های مربی، 10 اونس، آبی
2,266,000 تومان
VTech VM819 Video Baby Monitor with 19 Hour Battery Life, 1000ft Long Range, 2.8” Display, Auto Night Vision, 2Way Audio Talk, Temperature Sensor and Lullabies,480p
5,817,000 تومان
Anzimo Baby Sensory Teething Toys - Baby Teethers Montessori Toys - هدایایی برای نوزادان نوزاد پسر پسر دختر 0 3 6 9 12 18 ماهه 1 یک ساله - اسباب بازی های جویدنی جغجغه کودک - اسباب بازی های آموزشی برای کودکان نوپا
2,053,000 تومان