سفارش و خرید از  آمازون امریکا

Swiss Arabian Layali Rouge for Women – روغن عطر غلیظ گلدار، میوه ای – عطر لوکس از دبی – عطر Artisan طولانی مدت با رایحه پاپایا، هلو و نارگیل – 0.5 اونس

Swiss Arabian Layali Rouge For Women - Floral, Fruity Gourmand Concentrated Perfume Oil - Luxury Fragrance From Dubai - Long Lasting Artisan Perfume With Notes Of Papaya, Peach, And Coconut - 0.5 Oz

پیش پرداخت
2,215,000 تومان
قیمت نهایی
این قیمت شامل تمام هزینه‌های خرید، حمل و گمرک می باشد!
3,045,000 تومان
ا تحویل 5 تا 8 هفته
دسته محصول
زیبایی و آرایشی
هزینه حمل و گمرک
ا 1,675,000 تومن
قیمت به دلار
20.11 دلار

توضیحات

لیالی روژ تمام لذت و شادی یک کوکتل را دارد. افتتاحیه گرمسیری با انبه شیرین و آبدار، آناناس، لیمو، پاپایا و گل‌ها، رنگ شب افسانه‌ای پیش رو را رقم می‌زند. نت‌های میوه‌ای به زودی با گل‌های رز خواب‌آور و هلوهای آبدار، قبل از اینکه هیبیسکوس و نارگیل نسیم را جذب کنند و همه آن را به یک پایان شبانه غنی برسانند، به آن‌ها ملحق می‌شوند. عطرسازی نیچ یک حالت روحی است. عطرهای آن قوانین تحمیل شده توسط بازاریابی را دور می زند و از کانال های تجاری سنتی خارج می شود. عطرهای Artisan بر اساس یک مطالعه بازاریابی انجام شده توسط مارک های تجاری ساخته نمی شوند، بلکه از تخیل و حساسیت هنری یک عطرساز سرچشمه می گیرند. از عطرهای شخصی فوق العاده منحصر به فرد و لوکس ما که تنها با مواد اولیه با بالاترین کیفیت ساخته شده اند لذت ببرید. در Swiss Arabian، تخصص و اشتیاق ما، دانش ما از عطرسازی افسانه‌ای عربی، صنایع دستی شرقی و ظرافت معاصر، همه گرد هم آمده‌اند تا عطرهایی خلق کنند که تخیل شما را جذب کرده و ذات واقعی شما را تجلیل کند. تاریخچه عربی سوئیس یک داستان مسحور کننده است که بیش از 40 سال را در بر می گیرد. این پیشگام در تولید عطرهای عربی در سال 1974 توسط فردی بصیر با دانش فراوان و اشتیاق عمیق به عطرسازی تاسیس شد. امروزه Swiss Arabian اولین تولیدکننده عطر در امارات است. ما پنج مرکز تولیدی مدرن را در مساحتی به وسعت 165000 فوت مربع کار می کنیم که سالانه بیش از 35 میلیون عطر تولید می کند و به بیش از 80 کشور صادر می کند.


درباره این مورد

  • روژ لایالی: رایحه جدید شما. با بهترین نت های پاپایا و لیمو نشاط آور باز می شود. قلب تپنده این عطر طنین عمیق هلو و رز را نشان می دهد. نارگیل و هیبیسکوس به عطر عمیق می‌بخشند و جلب توجه می‌کنند.
  • رایحه های شخصی بسیار متمرکز. رویکرد سنتی تر به عطرسازی از خاورمیانه. طیف نفیس و انحصاری روغن های عطر دست ساز ما را به سبک سنتی عطاری تجربه کنید. برای پخش عطر شدید و طولانی مدت.
  • کیفیت خالص، فرمولاسیون بدون الکل. روغن‌های عطر بدون الکل ما برای انواع پوست‌های حساس عالی هستند و پوست را تحریک نمی‌کنند. همه این روغن های طبیعی و دست ساز برای همه بی خطر هستند و دارای نت های عطری ماهرانه هستند.
  • ترکیبی عالی از فرهنگ ها و عطرها. Swiss Arabian با داشتن میراثی که ریشه در ترکیبی از هنر غربی و شرقی دارد، برندی است که بر پایه دوگانگی بنا شده است و با افتخار فضایی را تجلیل می کند که در آن دو دنیای به ظاهر متضاد کنار هم قرار می گیرند.
  • یک تجربه معطر از سراسر دریاها. خلاقیت های نفیس ما که از آغازهای ارزشمند متولد شده اند و بر اساس دستاوردهای فراوان ساخته شده اند، شما را به سفری معطر از حواس هدایت می کنند که در لحظه ای بی عیب و نقص که برای همیشه جادو می کند به اوج می رسد.

محصولات مشابه

رژگونه پودر کنتراست Chanel Joues 168.550 55 In Love, 0.14 اونس
5,360,000 تومان
میکرو سرم چنل هیدرا بیوتی 30 میلی لیتر
8,816,000 تومان
Lash Clusters 84 Pcs Cluster Lashes Natural Look DIY Lash Extension Lashes That Look Like Extensions Wispy Lashes Fluffy Eyelash Clusters Thin Band & Soft (Cloudy,D-8-16mix)
2,515,000 تومان
ست معمولی The Balance (4 عدد: پاک کننده اسکوالین + ماسک 2٪ اسید سالیسیلیک + نیاسینامید 10٪ + روی 1٪ + عوامل مرطوب کننده طبیعی + HA)
3,790,000 تومان
Philips Sonicare Power Flosser 3000 Cordless, White, HX3806/21
5,238,000 تومان