سفارش و خرید از  آمازون امریکا

Safety 1st Crosstown DLX All-in-One صندلی ماشین تبدیل، کاباره

Safety 1st Crosstown DLX All-in-One Convertible Car Seat, Cabaret

پیش پرداخت
30,820,000 تومان
قیمت نهایی
این قیمت شامل تمام هزینه‌های خرید، حمل و گمرک می باشد!
50,354,360 تومان
ا تحویل 5 تا 8 هفته
دسته محصول
محصولات کودکان و نوزادان
هزینه حمل و گمرک
ا 44,282,000 تومن
قیمت به دلار
129.99 دلار

توضیحات

< div class="a-divider-inner">

توضیحات محصول

صندلی ماشینی که برای رشد ساخته شده است را دریافت کنید! صندلی ماشین کراس‌تاون DLX از اولین سفری که با هم از بیمارستان به خانه می‌روید تا استخرهای اتومبیل روز فوتبال، سواری ایمن و راحت‌تر را به فرزندتان می‌دهد. با دارا بودن پشت سر قابل تنظیم تک دستی جدید، می‌توانید پشت سر و دسته را با بزرگ‌تر شدن کودکتان تنها با یک دست و با یک حرکت سریع تنظیم کنید، بدون اینکه کمربند را دوباره بندازید یا دوباره صندلی ماشین را نصب کنید. نگهدارنده های هارنس تسمه های مهار را از سر راه دور نگه می دارند و باعث می شوند کودک شما راحت تر از صندلی ماشین سوار و خارج شود. همانطور که کودک کوچک شما به یک بچه بزرگ تبدیل می شود، احتمالاً آشفتگی اتفاق می افتد، اما ما تمیز کردن را آسان کرده ایم. پد صندلی به راحتی بدون برداشتن دسته جدا می شود و قابل شستشو با ماشین لباسشویی و خشک کن است. جا لیوانی دوتایی نوشیدنی ها و تنقلات مورد علاقه را حمل می کند و به راحتی قابل جابجایی و قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است. هنگامی که کودک شما آماده استفاده از کمربندهای ایمنی خودرو است، مهار را برای حالت تقویت کننده موقعیت کمربند، مناسب از 40 تا 100 پوند بردارید. کمانش با کمربند وسیله نقلیه آسان است و مسیر کمربند قابل مشاهده است که مسیر را هدایت می کند. Crosstown DLX که برای راحتی کودک ساخته شده است، شامل دو بالش قابل جابجایی رشد با کودک است تا به همراه جدید شما در سفر یک تناسب راحت بدهد. دسته دوتایی راحتی بیشتری را برای بچه های بزرگتر در ماشین سواری طولانی فراهم می کند. Crosstown DLX راحتی بیشتری را برای والدین نیز فراهم می کند، با قرار گرفتن در قسمت عقب، فضای کمتری را اشغال می کند، و تا 7 اینچ فضای پای بیشتری را برای والدین در صندلی جلو فراهم می کند.

<سبک>
#productDescription h3 {
حاشیه: 0.75em 0px 0.375em -1px;
}

توضیحات تکمیلی

وزن 2.25 کیلوگرم

درباره این مورد

  • تنظیم با یک دست: با پشت سر قابل تنظیم تک دستی جدید ما، همگام شدن با رشد فرزندتان هرگز آسان تر نبوده است.
  • ساخته شده برای رشد با خانواده شما خودروی کانورتیبل Grow and Go Sprint All-in-One صندلی برای استفاده طولانی مدت در 3 مرحله است: رو به عقب (5 تا 40 پوند، 19 اینچ تا 40 اینچ)، رو به جلو (30 تا 65 پوند، 34.4 اینچ تا 49 اینچ)، و صندلی تقویت کننده موقعیت کمربند ( 40 تا 100 پوند، 43.4 اینچ تا 52 اینچ).
  • حفاظت از ضربه جانبی: محافظ ضربه جانبی Grow and Go Sprint به ایمنی کودک شما کمک می کند. بعلاوه، تکیه گاه 3 حالته باعث می شود به راحتی در خودروی خود جا بیفتید.
  • EASY IN، EASY OUT: نگهدارنده هارنس هارنس را در حالت باز نگه می دارند تا آسان باشد تا کودکتان را در صندلی داخل و خارج کنید. مسیر تسمه تقویت کننده که به وضوح قابل مشاهده است امکان کمانش آسان تر را فراهم می کند.
  • تمیز کردن بدون دردسر: پد صندلی ایمن قابل شستشو با ماشین لباسشویی و خشک کن دارای گیره هایی است که آن را ساده می کند برای بلند شدن از صندلی برای تمیز کردن آسان. دسته های بازو برای راحتی بیشتر، شامل 2 جا لیوان قابل جابجایی و قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است.
جزئیات بیشتر محصول را مشاهده کنید

محصولات مشابه

Munchkin® Gentle™ Transition Sippy Cup با دسته های مربی، 10 اونس، آبی
2,266,000 تومان
ست اسباب بازی LEGO Classic Creative Ocean Fun 11018 Building Blocks; اسباب بازی های پسرانه، دخترانه و بچه گانه (333 قطعه)
2,474,000 تومان
تختخواب فلزی قابل تبدیل 3 در 1 NAMESAKE Abigail در طلای قدیمی، دارای گواهینامه طلایی Greenguard
132,787,000 تومان
ست قاشق و چنگال کودک نوپا Munchkin® Raise™، بسته 6، بنفش
2,448,000 تومان
کالسکه ماکسی کوزی مارا، گرافیت شجاع
15,440,000 تومان